گویش زبان کره‌ای

گویش غالب در کره جنوبی بر اساس گویش سئولی است درحالی‌که نوع گویش در کره شمالی متفاوت است. علی‌رغم وسعت کم کره در مناطق مختلف کره گویش‌های متعددی وجود دارد که عمده آنان قابل‌درک و ساده هستند.

گرامر زبان کره‌ای

گرامر کره‌ای به‌خصوص در قسمت فعل آن موضوع پیچیده‌ای نیست. در آموزش زبان کره‌ای بر دو قسمت کلمات عطف و بدون عطف تمرکز می‌شود. کلمات عطف شامل تمام فعل‌ها و کلمات بدون عطف شامل اسم، صفت، ضمایر می‌شود.

گفتار در زبان کره‌ای

گفتار در زبان کره‌ای در هر موقعیت خاصی برای ادای احترام به شنونده و خواننده استفاده می‌شود. افعال ای مرتبط با سطوح گفتاری مختلف نشان‌دهنده موقعیت رسمی و غیررسمی است. سطح و نوع گفتار در زبان کره‌ای به دسته‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند اما در گفت‌وگوهای روزمره تنها از چند سطح ابتدایی استفاده می‌شود.

ترتیب واژه‌ها

شکل استاندار ترتیب واژه‌ها در زبان کره‌ای به شکل subject+object+verb است که هنگام آموزش زبان کره‌ای به این روش یادگیری را آسان‌تر می‌کند. در نحوه چینش کلمات در جمله مقداری آزادی عمل وجود دارد اما فعل درهرصورت باید انتهای جمله قرار بگیرد.

واژگان زبان کره‌ای

هنگام آموزش زبان کره‌ای به این نتیجه می‌رسید که زبان کره‌ای از تعداد زیادی حروف و واژگان چینی استفاده می‌کند در نتیجه نیمی از واژگان زبان کره‌ای از زبان چینی وام‌گرفته شده‌اند. علاوه بر زبان چینی تعداد زیادی کلمات از زبان اروپای غربی و انگلیسی نیز وارد زبان کره‌ای شده‌اند.

درجه سختی زبان کره‌ای

خوشبختانه زبان کره‌ای جزو سخت‌ترین زبان‌ها برای یادگیری نیست. یادگیری زبان کره‌ای به میزان وقت و نوع آموزش بستگی دارد. آموزش زبان کره‌ای به نوع آموزش، زمان و نوع ابزارهای آموزشی که استفاده می‌شود بستگی دارد. اگر حداقل یک ساعت را در روز به مطالعه زبان کره‌ای اختصاص دهید پس از گذشت یکسال به تسلط کافی میرسید.

چگونه زبان کره‌ای به بهترین شکل یاد بگیریم؟

با کمک از آموزش خصوصی و استفاده از امکاناتی که مؤسسه تهران زبان در اختیار زبان‌آموزان خود قرار می‌دهد الفبای کره‌ای یا هانگول به راحتی آموزش داده میشود. یادگیری الفبای هانگول برای خواندن به زبان کره ای بسیار ضروری است و هرچه فراید یادگیری الفبای کره ای سریع تر باشد تجربه یادگیری راحت تر و موثر تر خواهد بود.

استفاده از معلمان و افراد راهنما در مسیر آموزش زیان کره‌ای بسیار مهم است. با استفاده از آموزش خصوص زبان کره‌ای اطمینان حاصل می‌کنید که مباحث آموزشی را هر روز مرور می‌کنید. استفاده از کلاس‌های آموزشی و آموزش خصوصی کمک می‌کند تا این زبان را به‌تدریج و به‌صورت پایدار آموزش ببینید و یک برنامه درسی دقیق و با هدفی مشخص طراحی کنید.

اگر واقعاً به دنبال این جواب این سؤال هستید که چگونه زبان کره‌ای را به بهترین شکل یاد بگیرید باید به این نکته توجه کنید که استفاده از فلش کارت‌ها برای هر زبان‌آموزی بسیار مفید است. فلش کارت‌ها حافظه شما را از طریق تداعی بصری کلمات تقویت می‌کنند و اطلاعات را به روش مؤثری در مغز حفظ می‌کند.

هنگام آموزش زبان کره‌ای بهترین روش در کنار آموزش خصوصی تبادل اطلاعات با گروه‌های دوستی است. پیوستن به جمع‌های یادگیری زبان و مکالمات به تقویت یادگیری کمک می‌کند و به‌عنوان یک ابزار عالی انگیزشی برای ادامه دادن مسیر یادگیری کمک می‌کند. علاوه بر این می‌توانید با ایجاد ارتباط با افرادی که کره را به‌عنوان زبان مادری صحبت می‌کنند به فرایند آموزش و یادگیری کمک کنید.

ابزار بعدی تماشای سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای است. درام‌های کره‌ای روشی سرگرم‌کننده برای یادگیری زبان کره‌ای و درک فرهنگ کره هستند. تماشای برنامه‌های کره‌ای روشی مناسب برای تقویت مهارت شنیداری و تلفظ درست واژه‌ها است.

کلمات مشترک بین کره‌ای و انگلیسی را در اولویت یادگیری قرار دهید زیرا یادگیری این کلمات به درک بیشتر این زبان و ایجاد حس آشنایی با این زبان کمک زیادی می‌کند. استفاده از این کلمات اعتمادبه‌نفس را در یادگیری و صحبت‌کردن به زبان کره‌ای کمک می‌کند.

مزایای یادگیری زبان کره‌ای

آموزش زبان کره‌ای مانند آموزش هر زبان دیگری مزایای زیادی به همراه دارد. اگر شما هم به دنبال آموزش زبان کره‌ای هستید با درنظرگرفتن مزایای زیردست به انتخاب بزنید:

· درک بهتر فرهنگ و مفاهیم کره: یکی از اصلی‌ترین دلایلی که مردم دست به انتخاب زبان کره‌ای می‌زنند فرهنگ شگفت‌انگیز کره و آشنایی با موزیک و برنامه‌های تلویزیونی کره‌ای است.

· تقویت قدرت مغز: یادگیری زبان دوم یا سوم باعث رشد فکری و ذهنی در افراد می‌شود. یادگیری یک زبان جدید به افراد کمک می‌کند تا مغز خود را فعال و سالم نگه دارند.

· بهبود روابط شخصی و تجاری: اگر در محل کار خود با کارمندان که زبان کره‌ای صحبت می‌کنند در ارتباط هستید، یادگیری زبان کره‌ای به شما در ایجاد رابطه مؤثر و گسترش روابط کاری و پیشرفت در محیط کار کمک می‌کند. کره با شرکت‌های بزرگ و موفقی در جهان ارتباط دارد و یادگیری این زبان شانس کار در کمپانی‌های بزرگ جهان را به همراه دارد.

· ایجاد فرصت‌های جدید: اگر به زبان کره‌ای صحبت کنید با افراد زیای در سراسر جهان که به زبان کره‌ای صحبت می‌کنند ارتباط برقرار می‌کنید. این کار می‌تواند فرصت‌های شغلی و ایجاد روابط دوستانه جدید را به همراه داشته باشد.

مؤسسه زبان تهران زبان با ارائه آموزش زبان خصوص این امکان را برای علاقه‌مندان به وجود آورده است که با یادگیری زبان کره‌ای از فرصت‌های زیادی چه در زمینه سرگرمی، شغلی و تحصیلی برخوردار شوند. آموزش زبان کره‌ای ساده است و مزایای زیادی به همراه دارد همین امر باعث می‌شود تا افراد زیادی زبان کره‌ای را به‌عنوان زبان دوم یا سوم خود انتخاب کنند.