چندزبانه بودن حسن بزرگی محسوب میشود. به همین دلیل در بسیاری از شرکت های دنیا حقوق افرادی که فقط به زبان مادری کار میکنند و افراد چندزبانه متفاوت است.

قرار گرفتن در اولویت دیگران

افرادی که به زبان خارجه مسلط هستند هیچگاه در موقعیت های شغلی و تحصیلی از سمت دیگران کنار گذاشته نمیشوند و راه برای پیشرفت و ارتقای درجه شغلی آن ها وجود دارد.

آشنایی با فرهنگ دیگر کشورها

با یادگیری زبان انگلیسی میتوانید با مردم دیگر کشورها ارتباط داشته باشید . سفر و خواندن کتاب های گوناگون کشورها به شما کمک میکند تا با فرهنگ و آداب و رسوم ان ها آشنا شوید.

دوره فشرده زبان انگلیسی

دوره فشرده به چه معناست؟ در حالت عادی هر زبان آموز در طول هفته 3 جلسه 90 دقیقه ایی خواهد داشت. دوره فشرده 4جلسه 100 دقیقه ایی و دوره فوق فشرده 5 جلسه 180 دقیقه ایی است. در دوره های فشرده و فوق فشرده زبان اموز فشار زیادی باید تحمل کند. این دوره ها حداقل 3 برابر کلاس های زبان معمولی نیاز به تمرین دارد و پیشرفت در این کلاس ها 60 درصد از کلاس های عادی بیشتر است.

چه کسانی برای کلاس های فشرده مناسب هستند؟

اگر وقت کافی برای شرکت در کلاس ها و تمرین دارید میتوانید با خیالی اسوده در این کلاس ها شرکت کنید. باید هدف و انگیزه داشته باشید تا در طول دوره کلاس ها دلسرد نشوید و با قدرت ادامه دهید. این دوره ها برای دانشجویان و افرادی که شیفت های چرخشی و طولانی دارند مناسب نیست.