تدريس خصوصي زبان چيني مزایای زیادی را برای رشد شخصی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد، از جمله برای درک بهتر یکی از غنی‌ترین فرهنگ‌های جهان. میلیون‌ها نفر برای دیدن زیارتگاه‌ها به چین سفر می‌کنند، دیوار بزرگ چین را پیاده روی می‌کنند و در بازارهای غذای فوق العاده در شهرهایی مانند پکن غرق می‌شوند. در چند دلیل برای شروع تدريس خصوصي زبان چيني آورده شده است.

1. چینی پرمخاطب‌ترین زبان در جهان است

چینی پرمخاطب‌ترین زبان در جهان است که تقریباً 1,197,000,000 نفر به زبان چینی صحبت می‌کنند که از این تعداد 873,000 میلیون نفر به زبان ماندارین صحبت می کنند، بنابراین 14٪ از جمعیت جهان به چینی صحبت می‌کنند.

مانند چین، ماندارین در کشورهایی مانند مالزی، تایوان، سنگاپور، اندونزی، تایلند، برونئی، فیلیپین و مغولستان صحبت می‌شود، بنابراین اگر در این کشورها تجارت می‌کنید، صحبت کردن به زبان آن‌ها و تدريس خصوصي زبان چيني مفید خواهد بود.

2. درباره تاریخ و فرهنگ چین بیاموزید

تاریخ و فرهنگ چین یکی از غنی‌ترین و مطمئنا قدیمی‌ترین در جهان است. چین به خاطر تولید رمان‌های زیبا، داستان‌های کوتاه، شعر و اخیراً برتری در فیلم مشهور است. خواندن بیوگرافی بزرگ چینی‌ها و تماشای فیلم‌های کوتاه در مورد تاریخ چین درک بهتری از زبان را فراهم می‌کند.

چین با حدود 1.28 میلیارد نفر بزرگترین جمعیت جهان را دارد، بنابراین تدريس خصوصي زبان چيني به شما امکان می‌دهد با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید و در سطح عمیق‌تری ارتباط برقرار کنید.

3. تدريس خصوصي زبان چيني ساده تر از چیزی است که فکر می‌کنید

لازم نیست نگران افعال باشید! هیچ فعل، جمع، زمان، توافق فاعل و فعل، و صرف وجود ندارد. بیش از 80000 کاراکتر چینی وجود دارد اما به طور کلی فقط 3500 کاراکتر در مکالمه استفاده می‌شود. در واقع، می توان آن را به عنوان زبان منطقی تری در نظر گرفت.

نمادها و کاراکترهای چینی نیاز به یک دست ثابت دارند. کلمات نوشته شده در واقع شخصیت های نمادین هستند تا حروف. این نمادها و کاراکترها به جای نقاشی ایجاد می‌شوند.

4. با تدريس خصوصي زبان چيني قدرت مغز خود را بهبود بخشید

ما می‌دانیم که باید مغزها خود را پرورش دهیم. تدريس خصوصي زبان چيني یک راه خوب برای تقویت مغز است. مطالعات نشان داده است که افرادی که به زبان چینی صحبت می‌کنند از هر دو طرف مغز خود استفاده می‌کنند! تدريس خصوصي زبان چيني مطمعنا تمرین بسیار خوبی برای تقویت مغز است.

5. با دانستن اینکه می‌توانید ارتباط برقرار کنید، به کشورهای زیبا سفر کنید

اگر هنگام سفر به آسیای جنوب شرقی بتوانید به زبان ماندارین صحبت کنید فرصت‌های عالی را در زندگی خود بدست می‌آورید، اعتماد به نفس لازم برای صحبت با مردم محلی به زبان چینی را خواهید داشت، حتی ممکن است برای غذاهای خانگی که زندگی واقعی چینی را تجربه می‌کنند به خانه های آنها دعوت شوید. وقتی با مردم محلی دوست می‌شوید، سفر به دور دنیا همیشه غنی‌تر است.

بازارهای غذای داغ در سراسر چین غذاهای منحصر به فردی را ارائه می‌دهند که در هیچ جای دیگری یافت نمی‌شوند. تماشای غذاهای چینی لذت بخش است، بنابراین تدريس خصوصي زبان چيني شما را با انواع غذاهایی که در چینی محلی ما یافت نمی‌شود آشنا می‌کند.

سخن آخر

در این مقاله چندین دلیل برای تدريس خصوصي زبان چيني را به شما گفتیم. کلاس‌های خصوصی همیشه بازده بیشتری نسبت به دیگر انواع تدریس زبان دارند. با تدريس خصوصي زبان چيني پیشرفت چشمگیری در یادگیری زبان خواهید داشت. با کلاس‌های خصوصی معلم خود را انتخاب می‌کنید و او همیشه و به شکل اختصاصی به پیشرفت شما در یادگیری زبان کمک می‌کند و با روش مناسب شما زبان را به شما آموزش می‌دهد.