گوشی‌های هوشمند واقعاً ابررایانه‌های جیبی هستند، یکی از ابزارهای ضروری در زندگی بشر مدرن، با دوربین‌های حرفه‌ای، باتری‌های با طول عمر بالا و توانایی پردازش حجم عظیمی از داده‌ها. اما این ابررایانه های جیبی بدون کمک برنامه هایی که زندگی ما را آسان تر، سرگرم کننده تر و غنی تر می کنند چیست؟

اپلیکیشن های موبایل مدت هاست که نقش مهمی در زندگی ما ایفا کرده اند. با کمک این اپلیکیشن ها توانسته ایم در کسب و کار موفق شویم، استعدادهای هنری خود را شکوفا کنیم، سبک زندگی خود را بهبود بخشیم و به سلامتی خود توجه بیشتری داشته باشیم.

برنامه ساخت پادکست (Anchor )

اگر به ایجاد پادکست علاقه دارید، Anchor یکی از بهترین برنامه های اندروید و ساده ترین آن است. با این اپلیکیشن می توانید صدای خود را با 4 دوست در هر نقطه از جهان ضبط کنید و قسمت های پادکست را در گوشی یا تبلت خود به صورت کاملا رایگان ایجاد کنید.

برنامه کیبورد ( Grammarly )

اگر هنگام تایپ انگلیسی فراموش کردید کلمات را به درستی رونویسی کنید، به تطابق افعال و موضوع ها توجه نکنید، یا مطمئن نیستید که زمان حال گذشته را درست نوشته اید، در همان زمان صفحه کلید پیش فرض تلفن یا رایانه لوحی اندروید شما به صورت خودکار می توانید از ویژگی تصحیح استفاده کنید، اما Grammarly یک جایگزین عالی است. احتمالاً در محیط مرورگر با Grammarly آشنا هستید. اکنون می توانید این ویژگی را به گوشی یا تبلت خود بیاورید.

برنامه مدیریت رمز LastPass

اگر اغلب رمزهای عبور حساب های آنلاین خود را فراموش می کنید و از بازیابی آنها خسته شده اید، برنامه LastPass می تواند به شما کمک کند. این نرم افزار رمزهای عبور را مدیریت می کند و رمزهای عبور قوی ایجاد می کند. LastPass با صرفه جویی در ورود شما به وب سایت ها و برنامه های مختلف، ایجاد رمزهای عبور قوی و اجازه دادن به برنامه به طور خودکار ورود شما را پر می کند.

برنامه ویرایشگر عکس و فیلم (PicsArt )

Picart یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس و فیلم در موبایل است. با بیش از 1 میلیارد بارگیری تا به امروز، این برنامه نه تنها کاربردی و سرگرم کننده است، بلکه برای تقویت خلاقیت شما نیز عالی است. Picsart به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را ویرایش کنید، کلاژ و برچسب ایجاد کنید و از ابزارهای طراحی لذت ببرید.


برنامه بررسی و نقد بازی MiniReview

اگر از پیدا نکردن بازی ها و برنامه های مورد علاقه خود یا دیدن لیست های تکراری بازی های رایگان در گوگل پلی خسته شده اید، حتما اپلیکیشن MiniReview را امتحان کنید. این اپلیکیشن هر هفته بازی های جدید اندروید را به صورت متنی و ویدیویی بررسی می کند و تصاویر واقعی با جزئیات از تمامی بازی های موجود را ارائه می دهد. می‌توانید از منوهای داخل برنامه برای یافتن انواع بازی‌های مورد علاقه خود استفاده کنید و اعلان‌هایی را دریافت کنید تا از انتشار نظرات برای بازی‌های ژانرهای مورد علاقه‌تان مطلع شوید.