آیا به نصب بوستر پمپ نیاز داریم؟

علت ناهنجاری در فشار و نرخ جریان ممکن است به طور کامل به بوستر پمپ آب نیاز نداشته باشد. برخی از عواملی که ممکن است بر فشار آب و سرعت جریان شما تأثیر بگذارند عبارتند از گرفتگی لوله‌های آب، لوله‌های کم اندازه یا شیر قطع نیمه بسته. در این موارد به بوستر پمپ نیاز ندارید.

گرفتگی لوله های آب شما می تواند باعث افت شدید فشار بین ورودی سرویس و محل مصرف شما شود. مشکل دیگر برخی از لوله ها اندازه آنهاست. برخی از لوله‌ها اندازه کمتری دارند که می‌تواند تاثیری مشابه گرفتگی لوله‌های آب داشته باشد. یک شیر قطع نیمه بسته فشار را به صورت دستی کاهش می دهد و با باز کردن کامل آن به راحتی قابل حل است.

نصب بوستر پمپ آب در این شرایط کارآمد نخواهد بود و ممکن است باعث بار کاری و هزینه های غیر ضروری شما شود.

نصب مفید بوستر پمپ

از طرف دیگر، اگر شرایط ذکر شده در مورد شما صدق نمی کند، ممکن است واقعاً به یک بوستر پمپ آب نیاز داشته باشید.

اگر فشار و دبی آب شما ناکافی باشد، استفاده از بوستر پمپ آب ضروری است. علاوه بر این، نصب بوستر پمپ باید با توجه به ویژگی های ساختمان شما تعیین شود. اگر ساختمان شما بلند است، مطمئناً ممکن است به یک بوستر پمپ آب نیاز داشته باشید زیرا مقادیر فشار و دبی آب در محل شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

فاصله ملک شما تا سیستم آبرسانی شما نیز مهم است. اگر مکان شما دورتر یا بالاتر از منبع تغذیه است، نصب یک بوستر پمپ می تواند برای شما مفید باشد. گرانش می‌تواند فشار و مقادیر جریان آب را کاهش دهد، بنابراین برای تامین آب مورد نیاز شما به تقویتی نیاز است. اگر ملک شما فشار و مقدار جریان آب کافی را دریافت نمی‌کند، بوستر پمپ مورد نیاز است.

چیلر اسکرال

چیلر اسکرال نوعی از تجهیزات تهویه مطبوع گرمسیری خنک کننده با آب است که در کاربردهای صنعتی با فشرده سازی اسکرال بر روی گردش آب سرد برای آزادسازی گرما به کار می رود.

اواپراتور کارآمد، کمپرسور اسکرول مارپیچ، مخزن ذخیره، بای پس گاز داغ، واحدهای توزیع، دستگاه های دفاعی، کنترل کننده دما، دریچه های انبساط، مبدل حرارتی صفحه لحیم شده، کندانسور آب خنک، شیرهای برقی مکش، اجزایی هستند که ساخت چیلر اسکرال استفاده می‌شوند.

چیلر اسکرال در عملکرد ثابت با مزایای مختلف در زمینه های مختلف به شرح زیر است:

· چیلر اسکرال در عملکرد خود با نصب مدارهای تبرید جداگانه با هر کمپرسور بسیار قابل اعتماد است و جریان ثابت و پایدار را دستکاری می کند اگر در یک گردش آسیب یا نشتی وجود داشته باشد، کمپرسور دیگر به طور مستقل به کار خود ادامه می‌دهد.

· چیلر اسکرال طراحی از گرفتگی یا انسداد دستگاه در گردش و انجماد مبرد جلوگیری می‌کند که با نصب فیلترهای خشک که کنترل رطوبت و ذرات گرد و غبار را تضمین می‌کند.

· چیلر اسکرال عملکرد بدون لرزش و بهینه‌سازی جریان بیش از حد توسط فن‌های روتور و موتورهای کندانسور متصل به کندانسور را تأیید می‌کند که صداها را جذب می‌کند و توان اضافی را از بین می‌برد و از آسیب‌های واحد جلوگیری می‌کند.

· چیلر اسکرال مجهز به مخزن خنک کننده ای است که دارای مقداری ظرفیت اضافی برای جبران بار گرمایشی در حین کار در مناطق گرمسیری است زیرا چیلر اسکرال به طور موثر با بار حرارتی سطح معمولی کار می‌کند.

· نصب پنل کنترل در داخل چیلر اسکرال از تغییرات فشار بالا یا پایین، دما و منبع تغذیه دستگاه جلوگیری می‌کند که عملکرد ساده و ثابت با مصرف انرژی کمتر را تأیید می‌کند.

کاربرد چیلر اسکرال

چیلر اسکرال برای کاربردهای مختلف صنعتی و تجاری به شرح زیر استفاده شده است:

  • جت آب، آبکاری، قالب گیری دمشی، تولید پلاستیک، صنعت نوشیدنی، پوشش خلاء، صنعت داروسازی، پردازش الکتروشیمیایی و صنعت ساخت و ساز.
  • چیلر اسکرول با ویژگی های متمایز وجود دارد. شما باید قبل از تهیه چیلر اسکرال در مورد عملکرد و اندازه چیلر اسکرال مناسب برای برنامه شما با قیمتی مناسب تحقیق کنید.