آموزش کاشت ناخن

دوره آموزش‌کاشت‌ناخن اکریلیک، نحوه ایجاد اکستنشن ناخن اکریلیک و همچنین استفاده از روکش های طبیعی ناخن شفاف و دائمی یاد خواهید گرفت.در دوره آموزش کاشت ناخن شما تمام اصول اولیه تکنیک های اکریلیک مورد نیاز، از جمله استفاده از تیپ و پودر را خواهید آموخت.

وقتی در این دوره آموزش کاشت ناخن شرکت می‌کنید، تکنیک‌های جدیدی را که مشتریان درخواست می‌کنند، یاد می‌گیرید، با تقاضا همگام می‌شوید و این آموزش را به آنچه ارائه می‌دهید اضافه می‌کنید.

این دوره ی آموزش کاشت ناخنبرای افراد مبتدی یا متخصصان ناخن موجود باز است، بدون نیاز به تجربه قبلی برای شرکت در ناخن.

موارد دوره آموزش کاشت ناخن

· بهداشت، سلامت و ایمنی

· بیاموزید که چگونه استانداردهای بهداشتی را برای محیط اطراف خود و مشتریان خود تضمین کنید

· آناتومی و فیزیولوژی مرتبط

· مطالعه دست و ناخن

· محصولات و تجهیزات مورد نیاز آموزش کاشت ناخن

· یادگیری اینکه چه چیزهایی را برای خود یا سالن خود بخرید

· رویه های مشاوره

· چگونه قبل از شروع درمان، اطلاعات صحیح را از مشتریان خود به دست آورید

· موارد منع در آموزش کاشت ناخن

· بیماری ها و اختلالات ناخن، به چه مواردی باید توجه کرد و چگونه آنها را تشخیص داد

· آموزش کاشت ناخن اکریلیک

· نحوه انجام این درمان محبوب با استفاده از اکستنشن ناخن اکریلیک و همچنین اتمام درمان

هنر آماده‌سازی ناخن، نحوه اندازه‌گیری و استفاده از تیپ ناخن، استفاده از روکش، تکنیک فرنچ دائمی و همچنین روکش‌های شفاف و سنتی روی ناخن طبیعی، نگهداری و پرکردن ناخن‌ها از مواردی است که در آموزش کاشت ناخن یاد می‌گیرید.

آیا برای شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن باید مدرک مانیکور داشته باشم؟

خیر. مانیکور بخشی از درمان ناخن اکریلیک نیست. ابزارها با ابزارهای مورد استفاده در مانیکور متفاوت هستند. تنها مهارت هایی که شبیه به هم هستند کار با کوتیکول است که آن هم متفاوت است.

مانیکور روشی کاملاً متفاوت با آموزش کاشت ناخن اکریلیک است. شما معلمان حرفه‌ای خواهید داشت که به شما آموزش می‌دهند، بنابراین گرفتن مهارت‌ها آسان خواهد بود. مانیکور در مورد مراقبت از ناخن طبیعی است و آموزش کاشت ناخن اکریلیک یک درمان مصنوعی است.

آموزش پاکسازی پوست صورت

دوره ماساژ و آموزش‌پاکسازی‌پوست صورت برای کسانی طراحی شده است که به دنبال ارائه یک درمان کامل و موثر مراقبت از پوست صورت به مشتریان هستند و هم دانش تئوری و هم مهارت های عملی را برای انجام شایسته یک درمان موثر صورت آموزش می دهند.

دوره آموزش پاکسازی پوست، نحوه پاکسازی صورت، آنالیز انواع پوست، تون، لایه برداری، بخار، ماساژ صورت و استفاده از ماسک را خواهید آموخت.

روتین صورت آموزش داده شده، تجزیه و تحلیل پوست و نحوه انتخاب ماسک صورت صحیح با توجه به تشخیص پوست را پوشش می دهد و نحوه تشخیص و درمان انواع و شرایط مختلف پوست را یاد می گیرد.

آنچه در دوره آموزش پاکسازی پوست است

بخار یک روش ایده آل برای ایجاد اثر گرم کننده مورد نیاز بر روی پوست است تا هم پاکسازی و هم تحریک شود. گرم کردن پوست اغلب پس از پاکسازی دستی در درمان صورت گنجانده می شود تا پوست را تحریک کرده و آن را نسبت به درمان ها/محصولات بعدی بیشتر پذیرا شود. آموزش پاکسازی پوست با بخار را می توان به درمان ها اضافه کرد تا اثرات مشابهی داشته باشد.

اثرات بخار در آموزش پاکسازی پوست به شرح زیر است:

· منافذ شل می شوند.

· گردش خون و گردش لنفاوی در ناحیه موضعی تحریک می شود.

· سلول های سطحی اپیدرم نرم می شوند که به لایه برداری پوست کمک می کند.

· فعالیت غدد سباسه بهبود می یابد، که برای انواع پوست های خشک و بالغ مفید است.

· رنگ پوست بهبود می‌یابد.

· سلول ها نرم می شوند و با لایه برداری به آرامی می توان آنها را شل کرد.