مزایای PLC

قابل اعتماد

آپلود و بارگیری برنامه های مختلف بر روی یک سیستم کنترل PLC آسان است. تمام منطق برنامه در حافظه PLC باقی می‌ماند، بنابراین باعث خطای سیم کشی نمی شود و با اجزای حالت جامد قابل اعتماد باقی می ماند.

انعطاف پذیری PLC

· شما می توانید یک برنامه جدید را در یک PLC بدون سیم کشی مجدد مدار ویرایش یا ایجاد کنید. در عوض، اتصال و عملکرد I/O را با یک برنامه کاربر تعیین می کنید. یک سیستم PLC می تواند انعطاف پذیری را با ماژول های عملکرد اضافی افزایش دهد تا عملکرد PLC را افزایش دهد.

· یک PLC می تواند در یک محیط صنعتی، در معرض دما و رطوبت مختلف کار کند.

راحتی با PLC

سیستم های کنترل PLC مشکلات سخت سیم کشی را که اغلب با مدارهای کنترل رله سنتی مرتبط است، کاهش می دهند. PLC همچنین فشرده تر است و فضای کمتری را نسبت به معمولی اشغال می کند.

سرعت بالا با PLC

عملکرد سریع در کنار سیستم کنترل PLC که نتایج بدون درنگ را مدیریت می کند چیزی است که یک PLC را بسیار موثر می کند. هیچ فناوری صنعتی دیگری توانایی کنترل عملیات را به این سرعت و دقت ندارد.

عیب یابی

یک PLC می تواند هر گونه مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری را درست مانند کامپیوتر عیب یابی کند. ردیابی و اصلاح هر گونه نقص را می توان بدون بررسی کارشناسی یا هزینه اضافی به طور موثر حل کرد.

نصب آسان

PLC ها به گونه ای طراحی شده اند که نصب و نگهداری آن آسان باشد، با ویژگی های یادگیری سریع و تغییرات برنامه نویسی قابل تطبیق.

مصرف انرژی کمتر

یک سیستم کنترل PLC نسبت به یک سیستم کنترل مبتنی بر رله استاندارد انرژی کمتری مصرف می کند، به این معنی که در قبض انرژی خود صرفه جویی می کنید.

انواع تکنولوژی ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار جریان جرمی یا چند متغیره

ترانسمیتر فشار جریان جرمی به عنوان فرستنده های چند متغیره نیز شناخته می شوند. آنها یک فرستنده دما، فرستنده فشار دیفرانسیل و فرستنده فشار گیج را در یک واحد کامپیوتری تک جریان ترکیب می کنند. بسیاری از اوقات، ترانسمیتر فشار چند متغیره برای اندازه گیری جریان جرم استفاده می شوند. ترانسمیتر فشار چند متغیره نیاز به خرید یک کامپیوتر جریان جداگانه برای محاسبه جریان را به حداقل می رساند.

ترانسمیتر فشار چند متغیره خط هوشمند با یک متغیر اولیه یکپارچه

این ترانسمیتر فشار فناوری های مختلف ریزپردازنده را با هم ترکیب می کنند و حسگر و جبران جریان دینامیکی را برای تولید سازگارترین اندازه گیری جریان یکپارچه می کنند. اندازه گیری جریان ممکن است شامل جبران فشار یا دما و همچنین متغیرهای پیچیده مانند ضریب انبساط حرارتی و گازی، ویسکوزیته، ضریب تخلیه و غیره باشد.

ترانسمیتر فشار چندحسی

ترانسمیتر فشار چندحسی دقت و قابلیت اطمینان سطح بالایی را که در برنامه های کاربردی مورد نیاز است، ارائه می دهند. این ترانسمیتر فشار خوانش های فرآیند متفاوتی را برای واحدهای خارجی ارائه می کنند که عمدتاً شامل رایانه جریان یا واحد ترمینال راه دور (RTU) است

ترانسمیتر فشار همسطح

از ترانسمیتر فشار همسطحبرای اندازه گیری فشار مطلق و گیج استفاده می شود. ترانسمیتر فشار همسطحدارای منوهایی با کاربری آسان هستند که به شما امکان می دهد به راحتی به سیستم ها فرمان دهید. علاوه بر این، ترانسمیتر فشار همسطح انعطاف پذیری نصب را برای راه حل های فشار یکپارچه ارائه می دهند.